آغاز ماجرا در یک روز سرد زمستانی

روزی از روزهای زمستان، در جمعی دوستانه نشسته بودیم و برای رسیدن به جواب پرسشی، آن‌قدر در سایت‌های فارسی بالا و پایین شدیم که انگشت‌های دست‌مان تاول زد. بعد همان موضوع را به صورت انگلیسی جستجو کردیم؛ به سادگی جواب را یافتیم. سپس آن‌قدر گفتیم و گفتیم، تا رسیدیم به اینکه خب، مشکل از کجاست؟ چرا بیشتر محتواهای تولید شدۀ سایت‌های فارسی، نامعتبر و اغلب تبلیغاتی است؟ برای رفع این نقص بزرگ چه کاری از دست ما برمی‌آید؟ نتیجۀ همان گفت‌وگوها شد سایتی برای تولید محتوای دیجیتال کاربرمحور. با تیمی دغدغه مند، جوان و البته پرتجربه.

اهداف ما در محتوای دیجیتال

یکی از هدف‌های اصلی ما در محتوای دیجیتال، تولید محتوای کاربرپسند است. کافی است در فضای مجازی به دنبال یافتن مطلبی باشید و آن را به فارسی جستجو کنید، اگر با رفتن به سایت‌های تبلیغاتی سردرگم نشوید، در بهترین حالت با مطالبی مواجه می‌شوید که اعتبار چندانی نداشته و یک کپی پیست ساده است از سایتی دیگر. این یک ضعف بزرگ در سایت‌های فارسی است. تیم بزرگ محتوای دیجیتال که از جمعی دانشجویی و وبلاگ‌نویس تشکیل شده، می‌خواهد با تولید محتوای کاربرمحور به بهبود این فضا کمک کند. این در حقیقت اصلی‌ترین هدف ما در محتوای دیجیتال است.

چرا تولید محتوای کاربر محور؟

تولید محتوای کاربرمحور درواقع پلی است برای ارتباط بهتر کاربران با سایت شما. امروزه به درستی گفته می‌شود که تولید محتوا پادشاه اینترنت است. در واقع سایتی که بتواند محتوای عالی و سئو شده تولید کند، در کمترین زمان ممکن می‌تواند در جذب کاربر موفق باشد. امروزه دنیا، دنیای اطلاعات است. پس سایتی که بتواند خوراک مناسب برای کاربرانش تولید کند، گوی رقابت را از رقیبانش خواهد ربود.
اگر فروشگاه یا سایتی دارید و به دنبال موفقیت در این بازار بزرگ هستید، ساده‌ترین و در عین حال مهم‌ترین کار برای شما تولید محتوایی است که کاربرپسند باشد. محتوایی که بتواند کاربران را از فضای مجازی به سایت شما بکشاند، می‌تواند کلید موفقیت شما باشد.